سه شنبه ۲۰ شهریور ۰۳

شاد ترین کشور جهان معرفی شد (۲۰۲۴)

مرجع اطلاعات گردشگری و مهاجرتی اروپا

شاد ترین کشور جهان معرفی شد (۲۰۲۴)

۴ بازديد

شاد ترین کشور جهان معرفی شد بر اساس تجزیه و تحلیل یک وبسایت خارجی. گاهی اوقات، زندگی سخت است. چه استرس در خانه، محل کار، مدرسه یا هر جای دیگری باشد، جهان می تواند هر از چند گاهی مکانی غافلگیرکننده باشد. و هنگامی که شما نیاز به فرار دارید، چند کشور وجود دارد که ثابت شده است مردم این کشور که شادترین و سرحالترین مردم در بین کشور های دیگر هستند. با یورورگردی همراه باشید.

 

در ماه ژوئن، یک وبسایتی تجزیه و تحلیل خود را منتشر کرد که در آن فهرست کشورهایی با شاخص توسعه انسانی بیش از ۰.۸ بر اساس برنامه توسعه سازمان ملل متحد بررسی شد و سپس میانگین حقوق، نرخ بیکاری، نرخ جرم و جنایت و .. .هر کدام را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. پس از بررسی اعداد و ارقام، کشور اتریش را شاد ترین کشور جهان معرفی کردند.

این تیم در یافته های خود نوشت: "اتریش با کسب امتیاز ۷.۲۶ از ۱۰ در شاخص ما، تاج شادترین کشور را به خود اختصاص داده است. کشور اروپای مرکزی در کل امتیاز نسبتاً بالایی دارد و به دلیل چهار عامل از شش عاملی که بررسی کردیم، در بین ۱۰ کشور برتر قرار می گیرد." . به ویژه برای سن بازنشستگی ۶۲.۵ سال، رتبه دوم را برای این فاکتور به اشتراک می‌گذارد.»

 

در رتبه بعدی اسلوونی قرار دارد که به لطف امتیاز شادی ۷۲ در رتبه دوم قرار دارد. "این کشور با ۶۲ سال کمترین سن بازنشستگی را دارد. این کشور همچنین یکی از امن ترین کشورهای لیست است و رتبه سوم را برای فاکتور با شاخص ایمنی دارد. این پژوهشگران افزودند: امتیاز ۷۷.۳ از ۱۰۰. در مجموع، امتیاز ۷.۲۰ از ۱۰ است.

سوئیس با امتیاز ۷.۱۵ در رده سوم قرار گرفت، به لطف ایمنی باورنکردنی خود و به دلیل اینکه در بین پنج کشور برتر از نظر حقوق قرار دارد و میانگین حقوق سالانه آن به ۷۳۰۰۰ دلار می رسد.

 

کره جنوبی در رتبه چهارم و پس از آن لوکزامبورگ، ایسلند، ژاپن، دانمارک، هلند و آلمان در رده ۱۰ برتر قرار دارند.

محققان همچنین به یونان به دلیل سن بسیار پایین بازنشستگی ۶۲ ساله، که بین لوکزامبورگ، اسلوونی و کره جنوبی نیز مشترک است، شعار ویژه ای دادند، و اگر به دنبال نه تنها تعطیلات، بلکه بازنشستگی زودهنگام از این کشور هستید، آن را به یکی دیگر از مقاصد برتر تبدیل می کند.

شاد ترین کشور جهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.