یکشنبه ۱۱ شهریور ۰۳

معروف ترین کافه های پاریس (۲۰۲۴)

مرجع اطلاعات گردشگری و مهاجرتی اروپا

معروف ترین کافه های پاریس (۲۰۲۴)

۳ بازديد

کافه های پاریس، پایتخت مسحور کننده فرانسه، به خاطر فرهنگ کافه داری پر جنب و جوشش مشهور است. کافه‌های پاریس از خیابان‌های بی‌نظیر مونت‌مارتر تا بلوارهای زیبای سن ژرمن دو پره، مدت‌ها مرکز گفتمان روشنفکری، الهام‌بخش هنری و ادبی بوده‌اند. با یوروگردی همراه باشید.

 

Café de Flore

کافه د فلور که در قلب سن ژرمن د پره واقع شده است، جذابیتی دارد که برای چندین دهه بازدیدکنندگان را مجذوب خود کرده است. با سایبان قرمز نمادین و دکور قدیمی‌اش، قدم گذاشتن به کافه د فلور مانند قدم زدن در زمان به عقب است. تراس بیرونی کافه که با صندلی‌های چوبی کلاسیک تزیین شده است، مکانی عالی برای تماشای مردم در حین نوشیدن یک فنجان قهوه غنی است.

کافه د فلور به عنوان محل تجمع روشنفکران، نویسندگان و هنرمندان مشهور تاریخ بوده است، در قرن بیستم، افراد برجسته ای مانند ژان پل سارتر، سیمون دوبوار و آلبر کامو به کافه رفت و آمد می کردند و در بحث های پرشور شرکت می کردند و چشم انداز فرهنگی را شکل می دادند.

Les Deux Magots

Les Deux Magots یکی دیگر از کافه‌های افسانه‌ای غرق در تاریخ ادبی است که در قلب سن ژرمن د پره واقع شده است. این مؤسسه نمادین که در سال ۱۸۸۴ تأسیس شد، محل مورد علاقه نویسندگان برجسته ای مانند ارنست همینگوی و آندره ژید بوده است. این کافه فضای اصیل Belle Époque خود را با آینه‌های پرآذین، صندلی‌های مجلل و فضایی پیچیده حفظ کرده است. از پابلو پیکاسو گرفته تا جیمز جویس، حمایت این کافه شامل برخی از بزرگترین ذهن‌های قرن بیستم بوده است.

 

Café de la Paix

کافه د لا پاکس که در نزدیکی اپرای نمادین گارنیه قرار دارد، یک جواهر معماری است که بازدیدکنندگان را به دوران گذشته از عظمت و ظرافت می‌برد. فضای داخلی مجلل کافه دارای سقف های طلاکاری شده، ستون های مرمری و لوسترهای پیچیده است که فضایی واقعاً سلطنتی را ایجاد می کند.

کافه د لا پیکس مدت‌هاست که مقصد مورد علاقه نخبگان پاریسی و افراد مشهور بین‌المللی بوده است، از ویکتور هوگو گرفته تا کوکو شانل. لذت بردن از بهترین شیرینی های فرانسوی و غذاهای لذیذ در حین لذت بردن از شکوه کافه د لا پاکس، تجربه ای است به یاد ماندنی.

 

کافه آنجلینا

این کافه معروف در خیابان ریوولی به خاطر هات چاکلت مخملی و غلیظش معروف به "L'Africain" است. شکلات داغ آنجلینا که همراه با خامه تازه سرو می شود، یک لذت فرانسوی است.

در حالی که آنجلینا به خاطر هات چاکلت خود مشهور است، مجموعه ای چشمگیر از شیرینی ها و دسرها را نیز ارائه میدهد. از ماکارون های نرم گرفته تا شیرینی های مون بلان، هر شیرینی گواهی بر هنر و صنعت شیرینی پزی فرانسوی است.

کافه های پاریس

La Maison Rose

La Maison Rose واقع در محله جذاب مونمارتر، بازدیدکنندگان را با نمای صورتی پر جنب و جوش و محیطی ایده آل خود مجذوب می کند. این کافه دارای تاریخچه هنری است که توسط هنرمندان مشهوری مانند پابلو پیکاسو و موریس اوتریلو شکل میگرد. فضای داخلی به همان اندازه جذاب است، با دکور قدیمی و آثار هنری رنگارنگ که دیوارها را تزئین می کند. بازدید از La Maison Rose فرصتی برای حس فضای رمانتیک مونمارتر است.

 

Café de l'Industrie

کافه د l'Industrie که در محله پرجنب‌وجوش باستیل قرار دارد، جواهری است که مردم محلی آن را گرامی می‌دارند. این کافه دنج و بی تکلف جوهر یک تجربه اصلی پاریسی را به تصویر می کشد. فضای گرم و صمیمانه، همراه با خدمات دوستانه، آن را به مکانی دوست داشتنی برای ساکنان و گردشگرانی که به دنبال طعم واقعی پاریس هستند، تبدیل کرده است.

 

Le Nemours

Le Nemours یک مکان عالی در کاخ تاریخی کاخ رویال است که فقط چند قدم با موزه لوور فاصله دارد. تراس بیرونی آن یک صندلی در ردیف جلو برای انرژی پرجنب‌وجوش شهر فراهم می‌کند و آن را به مکانی ایده‌آل برای یک استراحت قهوه در حین کاوش در جاذبه‌های اطراف تبدیل می‌کند.

Le Nemours شهرت خود را به عنوان یک مکان کلاسیک پاریسی به دست آورده است و جمعیت متنوعی از مردم محلی و گردشگران را به خود جذب کرده است. قسمت فضای باز یک نقطه دید عالی برای تماشای مردم است و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا در نقاشی های پر جنب و جوش زندگی پاریسی غوطه ور شوند.

 

کافه های پاریس

 

سوالات متداول

 

آیا خدمات کافه های پاریس گران هستند؟

در حالی که برخی از این کافه ها به لوکس و مجلل بودن شهرت دارند، گزینه هایی متناسب با بودجه های مختلف وجود دارد.

 

حتما باید از قبل کافه های پاریس را رزرو کنم؟

به طور کلی، توصیه می شود رزرو کنید، به خصوص در فصول اوج توریستی یا اگر قصد دارید در ساعات شلوغ در آنجا باشید. رزرواسیون تضمین می کند که شما یک مکان تضمین شده دارید و به شما امکان می دهد بازدید خود را به طور موثرتری برنامه ریزی کنید.

 

آیا می توانم از کافه های پاریس سوغاتی یا کالا بخرم؟

برخی از این کافه‌ها فروشگاه‌های هدیه یا بوتیک‌های کوچکی دارند که می‌توانید سوغاتی‌هایی مانند کالاهای مارک دار، کتاب یا آثار هنری را از آنجا بخرید.

کافه های پاریس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.